nee




Ciri-ciri lelaki yang aku minat ♥
Dec 16, 2012 | 5:33 AM | (0)
Assalamualaikum
Bertemu kembali dengan saya Nur Elisra Eisya , seorang budak comel yang tak reti nak tidur lagi *uhukuhuk Aku memang suka update pagi-pagi buta camni sebab time-time ni lah banyak ilham yang datang. Tak payah nak pikir-pikir nak karang ayat camane, semuanya automatik dah tersusun. Ececece, bijaknya aku berkata-kata *angkat bakul sekali sekala Tanpa melengahkan masa lagi , meh sini aku tunjuk ciri-ciri lelaki yang aku minat. 


Pertama Ada rupa / hensem - Terus terang lah aku cakap aku memang nilai laki mula2 berdasarkan kehenseman die. Ehhh, and aku rasa ramai je perempuan camtu. Tipu lah kalau kau cakap ' Rupa paras tak penting , yang penting hati ' Tu untuk zaman 70an camtu boleh cite lah.. Benda tu normal dah okayy...... Tapi kebiasaannya lelaki yang hensem ni die player.. Jeng jeng jeng.. Tapi tak semua lah... Segelintir je... And aku paling suka lelaki yang putih. Orang cakap lelaki putih ni anak mak. Eh biarlah anak mak kepe janji dia putih. Tahulah kau jeles sebab tak se-putih dia kann xP Hahahaha. Paling-paling aku suka lelaki putih yang pakai cermin mata. Tapi takde lah pakai cermin mata bulat. Tapi aku lagi prefer yang tak pakai cermin mata lah. Ehhh? Tenenenene ~

Kedua Penampilan . Bagi aku benda ni penting gila-gila. Aku suka lelaki yang jaga penampilan dia. Dahlah hensem pastu reti jaga penampilan pulak kan, perghhhh. memang awesome habisss ! And penampilan tu maksud aku tak de lah kena ikut trend je. Yang penting dia pandai suai padan pakaian dia ikut tempat. Contohnya dia kat mall pakai tu , tu , tu dan tu . Janji bersesuaian . And aku paling suka lelaki yang pakai ni :


Varsity yesss. It's varsity. Lelaki yang pakai varsity ni bagi aku macho kottt. Seriously macho. Tambah-tambah kalau varsity tu warna favourite aku, merah + putih . Uishhhh, memang hensem gila lahh kann . And aku suka jugak lelaki yang pakai blazer. If lelaki pakai blazer nampak macho gila. Tapi blazer tu untuk orang dewasa lah selalu pakai..And and kalau tak blazer pun, vest pun takpe. Contoh lelaki yang selalu pakai vest , sir kamal. Sumpah aku suka gila bila sir pakai vest. Nampak cool gitu. Even sir jalan laju cam hape pun, sir tetap nampak hensem dengan vest tu (Y) Okaylah kalau lelaki tu tak pakai blazer varsity and vest pun takpe tapi die pandai match kan baju . k tu dah cukup .


Macam baju putih kat atas tu bagi aku sumpah cool gila kotttt. Nampak fit je kan ? Ahaha. Aku memang suka lelaki yang pakai baju fit-fit ni sebab ianya menampakkan seseorang lelaki itu tough . Tapi kalau yang keding cam adli tu, aku nasihatkan pakailah baju besar-besar jangan yang ketat-ketat. And aku suka jugak lelaki yang pakai seluar londeh. Mesti ramai cakap eiiiiiiiiiiii tapi bagi aku dorang hensem bile londehkan seluar. Tapi jangan lah londehkan sangat smpai nampak boxer tu. Setakat londeh sikit-sikit jelah. Macam Nabill, die selalu londehkan . Hensem dooo :3 Lelaki yang pakai seluar ketat pun okayy gak. Nampak comell jeee . Macam Alan :3 Mwehehe xD And yang pakai bag SAG / Supreme pun aku suka gakk . Hensem jeee (:

And yang terakhir sekali Sopan / Pandai bertutur and so on - Yang ni pun penting. Ape gune kalau hensem tapi mulut cam longkang kann ? Nak nak yang aku suka anak emak . Anak emak ni kan manja , And bila time couple mesti dia selalu merajuk . Atototo comel nyee :3 

Hihi, okayy tu je lah ciri-ciri lelaki yang aku minat . Aku tak kisah lah tak cukup semua yang penting no 2 ngn last skali mesti ade . Tapi taknak lah yang tak hensem terus. Hensem sikit-sikit dah la... Kalau hensem sangat nanti ramai perempuan minat .

Eceh, actually yg kat atas tu gurau je ah. I dont mind at all kalau ciri2 dkt atas dia takde. At least dia pandai take care aku. Tu pun dh cukup bagi aku. Hohoho 

*oemji melting to the max :*