nee




1/4
Aug 2, 2017 | 4:27 PM | (0)
its been a while.....
since i tak bebel apa apa here....
sbb malas gila kot nak taip padahal ada ja benda nak cakap cuma sebab faktor kemalasan tu maka ahahhahaha.
rasa macam banyak benda nak cakap tapi tula bila dah start cakap dia mcm......eh aku nak ckp apa sbnrnya lulz.

ok sebenarnya........rindu. haha tetiba kan rindu. asyik nak emo ajerr tapi biasalah perempuan tapi rindu kot tapi dah move on dah pun tapi tetap rindu tapi takdela rindu mana cuma...kadang kadang bila ada something happened dkt situ ke apa ke mesti rindu nak spill dkt this person but then i realized he's no longer here & takkan pernah ada dah pun kahkah short sad story betul. but wtv life must go on cey sampai bila entah nak meratapi eyyy nyampah ingat tak penat ke asik nak nangis ingat eisya ni takde life sangat ke!!!!!!!!!!!! ok rindu sbb dulu apa yg berlaku ke situ la tempat nak cite sume kira besfren paling ngamsoi tp skrg erm entahlah dah tak reti nak cerita pasal hati pasal perasaan tak reti nak ngadu pasal tu dah tak reti dah nak nangis dekat orang cey dah kuat kot sebenarnya haha sbb tahu kalau cerita mesti dapat respond yg cam..........entah lah takut seyy sbb bukan senang nak percaya org hm building trust takes time tapi nak hancurkan tu...sekelip mata je.

btw....sbnrnya skrg tgh cuti midsem hahahahahaha mcm tak percaya sbb cpt sangat oi huhu dats why la 1/4 sebab...done midterm pastu nanti final dah 2/4 pastu nanti midterm next sem dah 3/4 pastu final sem 2 4/4 !!!!! pastu dah boleh kawin masuk degree heheheheh. tak sangka dan survive 1/4 dalam tamhidi....tak sangka eisya yg datang usim takde kawan langsung skrg hmmmmmmmmm ramai lah jugak. boleh la... takde la sensorg hahaha padahal dulu poyo je konon duk u nak hidup sensorg makan sensorg etc etc padahal hmm kalau duk sorg nak sembang dgn sape seh hahaaha. time nak masuk u haritu cam tah pape oh. mixed feelings sbb nak masuk matriks pastu nak gi iv ipg tapi....huhu iv ipg pulak sama tarikh waktu dan hari dgn pendaftaran usim tsk kerana terpaksa aku relakan lol pastu nak matriks sbb takde bio & arab uhuhu tapi matriks kat melaka jauhnya maka end up dkt nilai ni jugakla tempat aku hmmm padahal dulu beria gila nak gi jauh padahal hm cengeng nak mati. konon nak berdikari tapi bas lambat 5 minit pun dah call ayah hahahahuhu.

skrg..alhamdulillah sis dah happy huhu tiada lagi anasir anasir luar yg berjaya membuatkan sis tewas ahahaah getting stronger day by day heh. happy weh kat sini tak pernah sedih lagi kot dengan classmate mahupun housemate. jap nk cite pasal classmate dulu.

drpd before masuk dah doa awal2 semoga dpt kawan sekelas yg menggembirakan lagi membahagiakan sbb time sekolah form 4 & 5 and also classmates dkt tuisyen sume jenis bahagia yg gila gila cmtu pastu dah doa awal2 jgnla ada laki yg mcm tah pape gitu lol and nasib la doaku termakbul hahaha dapat masuk tts9 cey senanya ada 22 orang 15 perempuan 7 laki pastu ada yg pindah ipg la ppum la kyp la last2 tinggal 18. 6 laki 12 perempuan.  yang perempuan sumeee ok jenis boleh masuk tp sume dak dak pandai weh insecure terox haha masyi dgn slang kelate dia tu haha membuatkan aku rindu nak balik kelantan sobs pastu mcm ramai utara kott sini. jah, chu'a, nuha biha, husna set set kedah pekat tu riyau la apela ahaha banyak kot aku belaja bahasa kedah #pro pastu muni pun kelantan gak asmaq ganu anep arin johoo kosar nismilan ja hahaha tapi best weh rasa cm excited gilaaaaa sbb boleh dengar mcm loghat dalam satu tempat sama hahah dulu duk dengar bahasa biasa je tp skrg....pastu budak laki pun ok ok jerrr sume boleh di bawa bergurau la aku call akmal haritu acah2 jd org pejabat pun dia layankan ajerrr haha padahal tk save no aku katanya "pasaipa plak nak save no hg" hm kayss pastu arip yg dulu aku ingatkan pendiam rupanya huhuhahah kena bahan teruk kot time grup eng tu pastu faris pun lucu orgnya time aku call marah2 kata bila nak turun tak henti henti dia mintak maaf hehhh pastu iskandar kesayangan ostazah rasmina haha pastu firdaus pastu hamizan pastu senang cite sume okaaaaaay la okay sangat sume senang nak bincang hahaha even rasanya seminggu dua gak la baru nak ngam time awal2 dulu allahu tak kenal sesape weh lelagi budak laki sume nama pelik2 fondase la apa la pstu igt lagi time awal2 dlu dorg tk tahu nak pronounce nama aku cmne ughhh kurang ajar betul hahahaha pstu start cm ok sikit time amik gmba kelas tu sume sporting ja padahal baru nak rapat je time tu lollll sangat.

pastu housemate pulakkk jenis yg gegila wehhhhhh hahahaha i rili luv my hosmet im not kidding. selalu buat riuh dengan ain, asmaq, emy dkt ruang tamu sampai kekadang rasa bersalah tp nak wat cmne hmm set2 kaki bahan ja memaisng time berkumpul reramai tu tak sah tak gelak paling seronok kenakan asmaq dengan adik dia tu..

ada benda lagi sbnrnya yg aku nak ckp tp sighhh i dont know how to put it into wordsss meh so cam nvm dats ok. oh btw haritu ada this one person hmm ok tktau nak cite cmne haha aku ada la mcmana ek nak ckp hahaha ada la mcm terada perasaan dkt someone ni haha ala ok dah la tknak cite sbb tk reti oh btw skrg dh tgh buang perasaan tu & starting to distancing myself from him sbb....entahlah haha entahlaaaaaaa rasa mcm sighhh taknak fikir tp kekadang cam... bila baca balik conversation time awal2 kenal dulu pastu time raya haritu pastu skrg haha i was like...ok?. nahh nevermind, aku bukan ada hati sangat kot tkpe everyone uols boleh ja sakitkan hati i sbb i ni hati batu takdak perasaan buat la apa pun buaaaaattttt!!! haha cey emoo dah la semua ni duniawi je taknak fikir apa apa dah nnti sedih nanti sedih sangat nanti sedih lagii cukuplah dulu je sedih ok skrg taknak sesedih dah nnti tak comel dah kehkeh

oh ada satu benda yg slalu bermain dkt pikiran aku tau sbnrnya... ni cuma random je tp saje je nak cakap sbb dri dulu duk fikir benda sama haha kekadang kan.. aku tak faham kenapa lelaki selalu fikir perempuan buat smthg tu utk diorg.... ok contoh; perempuan menggedik sbb nak attention lelaki, perempuan pakai makeup sbb nak tarik perhatian lelaki & etc.... i rili dun understand la sampai kekadang aku rasa nak hapuskan je semua lelaki dkt dunia ni hahaha jkjk btw perempuan - gedik. tu normal sehh serious la normal aku selalu je menggedik dgn chu'a masyi sume tu tp tkde pun nak attention lelaki like whaat???? igt aku xde life ke sigh. pehtu perempuan pakai make up tu senanya dh lama aku terbaca dkt twitter yg laki lagi prefer natural la apa la eh nyampah nya dusta je semua tu && sbnrnya, bebetul sbnrnya, make up to boleh tingkatkan self-confidence tau tbh bukan nak attention lol hapuskan jela semua lelaki yg berfikiran kolot cmni ugh semak. semak sangat bila fikir apa aku buat sbb nak attention. dh banyak attention aku dpt dr kawan aku tk perlu pun dpt dr korg lol ye aku mmg paling anti dengan lelaki yang tah pape cmni rasa mcm zzz go away main jejauh jgn kacau kebahagiaan org pls -__-

ok dah tu jela kot utk setakat ni haha finally!!! i dah lepaskan everything yg terbuku dlm hati for these past few months eheh.

btw i am struggling..and still struggling. every night still kena baca dulu quotes2 yg positive so that takyah nak overthinking benda yang lepas haha kelakarkan. the struggle is real u know.

i may not be completely happy with where i am in life right now, but i'm grateful for everything i've been blessed with 


my current laughing gas